ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چند نفر در قرعه کشی دی ماه ۱۴۰۱ ایران خودرو شرکت کرده‌اند؟ | شانس هر متقاضی و تعداد خودروهای عرضه شده

  • کد خبر: ۱۴۵۵۳۱
  • ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
چند نفر در قرعه کشی دی ماه ۱۴۰۱ ایران خودرو شرکت کرده‌اند؟ | شانس هر متقاضی و تعداد خودروهای عرضه شده
پس از تمدید مهلت ثبت‌نام برای قرعه‌کشی دی‌ماه ۱۴۰۱ ایران خودرو، تعداد افراد متقاضی همچنان در حال افزایش است.

به گزارش شهرآرانیوز، قرعه‌کشی دی‌ماه ۱۴۰۱ شرکت ایران خودرو که به‌علت اختلال در سامانه ثبت‌نام این شرکت، تا روز یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ تمدید شده است، همچنان شاهد افزایش تعداد افراد متقاضی برای شرکت در این قرعه‌کشی است.

طبق آخرین آمار رسیده از شرکت ایران خودرو، از ابتدای آغاز ثبت‌نام این مرحله تا صبح روز یکشنبه ۲۵‌دی‌ماه، بیش از ۹‌میلیون و ۲۵۰‌هزار متقاضی برای خرید خودرو ثبت‌نام کرده‌اند و این در حالی است که تعداد عرضه خودرو‌ها محدود است.

همچنین منابع نزدیک به شرکت ایران خودرو، تعداد خودروهایی را که در این مرحله عرضه خواهد شد، حدود ۲۰هزار دستگاه اعلام کرده‌اند.

با این اوصاف، در صورتی که تعداد شرکت‌کنندگان تا پایان مهلت ثبت‌نام به ۱۰‌میلیون نفر برسند، شانس هر فرد برای برنده‌شدن در این قرعه‌کشی ۲‌دهم درصد خواهد بود. به‌عبارت دیگر از میان هر ۱۰۰۰ شرکت‌کننده، ۲ نفر شانس خرید خودرو در قرعه‌کشی دی‌ماه ۱۴۰۱ شرکت ایران خودرو را دارند.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->